Країна-агресор знайшла нові шляхи поширення своєї дезінформації

16:59 09 серпня Київ, Україна

В результаті блокування ЄС двох головних пропагандистських кремлівських каналів, RT і Sputnik, росія знайшла нові способи поширення своєї дезінформації.

 
Про це повідомляє агентство АР.

Повідомляється, що кількість сайтів, що просувають один і той же пропагандистський контент, різко зросла: деякі сайти провели ребрендинг для маскування, частина пропагандистських обов'язків рф переклала на дипломатів, частина контенту була опублікована на нових вебсайтах, які досі не мали явного зв'язку з росією.

Зокрема, нью-йоркська фірма NewsGuard, яка вивчає та відстежує дезінформацію, виявила 250 вебсайтів, які активно розповсюджують російську дезінформацію про війну. За останні місяці до них додалися десятки нових сайтів. Деякі з них видають себе за незалежні аналітичні центри або агентства новин.

Повідомляється, що близько половини таких сайтів розповсюджують повідомлення англійською мовою, решта - французькою, німецькою або італійською. Багато сайтів були створені задовго до війни і не були пов'язані з російським урядом, але останнім часом почали повторювати тези кремля.

YouTube, TikTok та Meta, яким належать Facebook та Instagram, зобов'язалися видалити RT та Sputnik зі своїх платформ у Європейському Союзі, але пропаганда публікується просто з інших облікових записів, під новим брендом та логотипом.