Під санкції Нацради потрапили 5 українських телеканалів

20:12 02 вересень Київ, Україна

Штрафи, обмежувальні санкції та попередження отримала низка українських телеканалів і радіостанцій за порушення, допущені в ефірах.
 
Про це в четвер, 2 вересня, повідомляє пресслужба Нацради.

Відзначається, що під санкції потрапили телеканали Інтер, НАШ, МАКСІ-ТВ, а також радіостанція Радіо Клас, в той час, як телеканали Донеччина TV, Ісландія, 5 канал і радіостанція і Країна ФМ отримали попередження.

Так, телеканалу Інтер призначена чергова позапланова невиїзна перевірка через демонстрацію радянських фільмів за участю акторів, які внесені до переліку осіб, що створюють загрозу національній безпеці.

"За період з 9 по 29 серпня в ефірі телеканалу транслювалися 12 таких фільмів", - йдеться в повідомленні.

Уточнюється, що перевірка буде проводитися в період з 17 вересня по 1 жовтня. До 21 вересня ліцензіат повинен направити на адресу регулятора необхідні документи і матеріали.

Крім того, телеканалу НАШ можуть анулювати ліцензію, оскільки він не усунув раніше виявлених порушень, пов'язаних з розпалюванням ненависті в ефірі телепрограм, що транслюються.

"Телеканал НАШ не усунув порушень, за які отримав дві штрафні санкції, і далі поширює в своїх програмах мову ворожнечі, тому регулятор звернеться до суду з позовом про анулювання ліцензії", - повідомляють в Нацраді.

Там зазначають, що мову ненависті в ефірі телеканалу розпалювали гості програм, в той, час як ведучі не намагалися "спростовувати або критично поставитися до жодного вислову гостя передачі, тим самим вони не забезпечили надання об'єктивної та повної інформації глядачам".

"Вони навіть не намагалися зупинити висловлювання, що містять мову ворожнечі і необ'єктивну інформацію. Навпаки, вони погоджувалися і провокували гостя на подібну риторику ... Співробітники телеканалу НАШ проігнорували обов'язки і відповідальність перед глядачами, перед суспільством і не вжили жодних заходів, щоб припинити такі правопорушення під час прямої трансляції. У повторі передача транслювалася без змін і редакційної модерації, і це має ознаки умисного подання неправдивих відомостей", - підкреслюють в Раді.

Відзначається також, що телеканал МАКСІ ТВ, який ретранслював програми телеканалу НАШ, повинен буде заплатити більше ніж 230 тис. грн штрафу.

Під санкції регулятора потрапив і телеканал Донеччина TV, якому оголошено попередження через недотримання порядку розміщення логотипу і даних про виробника програм, програмної концепції, а також рекламного законодавства.

Попередження від Нацради отримали також телеканал Ісландія, який не вів мовлення на виділених йому супутникових частотах, 5 канал і радіостанція Країна ФМ, які отримали попередження через порушення програми мовлення в Дні пам'яті.

Крім того, регулятор оштрафував на 1800 грн радіостанцію Радіо Клас за невиконання частки пісень в ефірі, які виконуються українською мовою.